Friday 18 March 2011

Prickig Katt






























Idag sprang jag in på Prickig Katt efter jobbet och upptäckte att de även öppnat upp vindsvåningen för att förlänga butiken ända dit upp..! Vilken fantastisk miljö och inspiration det är att gå in i denna butik, Malin Leijonberg som äger butiken är verkligen en fantastisk kreatör. I butiken säljs både nytt, vintage och egen tillverkat. Malin målar jättefina tavlor som hon säljer i butiken :)! Prickig Katt har även en blogg där ni kan följa hennes kreativa arbete.

2 comments:

  1. Tjohoo!!

    Vilka härliga bilder du tagit i butiken!Tack söta, och vilken skön sida du har, jag blir litet lätt lycklig av dina tavlor, gillar så mkt; spray blandat, m andra material: fabulöst!

    Ha en skön söndag kram mallan

    ReplyDelete
  2. Tack, det är butiken som är fin! Verkligen inspirerande, jag gillar när man drar på och jobbar med hela butiksmiljön som du gör. Hoppas att ännu fler upptäcker hur bra det är :).
    Vad roligt att du gillar min blogg och mina tavlor :)! Verkligen roligt att höra! Jag ska ha min 2:a konstutställning i Klippan 28-29 Maj, Sockerbruket 17. Du är mer än välkommen!

    Kram

    ReplyDelete