Monday 21 March 2011

My Artistry


























För några dagar sedan skulle jag skriva ihop en text om mitt konstnärsskap... Jag brukar inte reflektera så mycket över varför jag håller på med konsten, i alla fall inte på ett såhär tydligt och konkret sätt. Jag kör mest bara på och då är det ju mina tankar som kommer fram med konsten. Så jag började med att göra en mind-map (som ni kan se här) som sedan blev grunden till en A4 fylld med mina tankar och reflektioner om mitt konstnärsskap. Det var väldigt nyttigt och lärorikt för mig att ta mig tid att göra detta, det blev väldigt mycket tydligare och självklart för mig varför jag gör det jag gör!

Testa du också! Tänk inte efter för mycket, låt pennan bara flöda... Du kommer att få ett värdefullt reslutat som du kan utgå ifrån för att komma närmare dina mål.

No comments:

Post a Comment