Wednesday 28 September 2011

Art Exhibition at Hogia


































Förra veckan ringde Åse Hogsved från Hogia till mig och frågade om jag ville ställa ut på desas kontor i Stenungsund. Självklart ville jag det och redan på fredag kväll stod jag och Åse där med en färdig utställning :)! Utställningen innehåller både målningar i akryl, olja, collage och akvarell, samt fotomontage, stolar och en lampa. Jag har redan fått positiva kommentarer från glatt överraskade medarbetare som klivit in på ett färgstarkt kontor i måndags :). Det är verkligen jätteroligt att ni gillar det jag gör! Stort tack Åse för att jag fick möjligheten att ställa ut hos er!

Hogia ligger precis vid vattnet i Stenungsund och från kontoret har man en väldigt vacker utsikt över havet! Huset byggdes 2006 och ritades av Wingårdh Arkitekter. Här arbetar just nu 350 personer och de håller på att bygga till för att kunna bli 500.

No comments:

Post a Comment